Merveozerr96 benim arkadaşımın bebeği 2 haftalık. Çok gazli o da ve bebeğe papatya çayı icirdiler. Ayrıca da damak tadı gelişsin yemek ayırt etmesin diye 40 gün boyunca yemeklerin suyundan damagina suruyorlarmış şok oldum. Onların yaptıklarının yanında zeytinyağı hiç bir şey. Onlar zeytinyağı ile makat masajı yapıyorlardı. İcirdiklerini görmedim. Ne kadar doğrudur bilmiyorum.