Egelibianne48 Kızlar kızım 6 aylık . Karnı tok altı temız . Gazı yok agrısı sızısı diş sıkıntısı vardr diye calpol içirdim ama uykuya dalamıyo . Tam dalacak kendı kendıne sesler cıkarıp aglıyo . 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nildamoms Egelibianne48 benimkinde de ayni durum vsr hatts ciglik atiyor gecenin korunde uyku gerilemesi yasiyordur. Odanin sicakligi ve ustundekilerde onemli uykudan uyanmasinda. Lutfen gereksiz yere calpol vermeyin
MotorcuAnne Egelibianne48 Bir huzursuzluğu var. Senden ricam nebe suresi dinletir misin. Rahat uykuya geçiş sağlıyor
Sumshn Egelibianne48 5 aylık aynı şeyi yaşıyoruz. Ve gerçekten çok yoruldum. Gündüz uykusunda hiç problem yok hemen uyuyor. Gece olunca bişey oluyo
Egelibianne48 Nildamoms Gereksiz yere vermedim . Diş dönemindeyiz ağrısı olabileceğini düşünüp verdim .
Egelibianne48 MotorcuAnne Dediğiniz gibi açtım sureyi . Huzursuzdu kucağımda bile şuan biraz daha rahat . Teşekkür ederim 🤲🏻
tombikdonerkankasiiskender 16 aylık aynı şeyi yaşıyorum üç keredir yarım saat sallayıp uyutup yerine koyuyorum daha arkamı dönmeden ağlamaya başlıyo sinir krizi geçirecem artık bıktım bu uykusuzluktan
Egelibianne48 tombikdonerkankasiiskender Sormayın bende aynı durumdayım. Neden oldugunu bılmemek daha da delırtıyo ınsanı
Nildamoms Egelibianne48 onun genel kullanim amaci agri kesici degil ates dusurucudur. Gereksiz kullanim!
Sema04242 Biz de 4 aylığız normalde gece uykusuna geçtiği zaman gece emmeden emmeye uyanırdı bu hafta sürekli uyanma halinde bende artık uykusuzluktan yoruldum tam koyuyorum yatıyorum uyanıyor niye anlamıyorum çok sık uyanmaya başladı