Kızlar merhaba bebeğim bir haftalıkken sarılıktan yoğunbakıma alındı 6 gün kaldı orada. Sütüm vardı sağıp sağıp götürdüm biberonla beslediler. Ama mama da vermişler. Sonra doktor doyması için mama+meme devam et dedi 45 günlük olduk öyle devam ediyoruz ama iki gündür memede az kalıyor ağlayıp itiyo memeyi. O emerken diğer memeden sütüm şapır şapır damlıyo aslında sütüm var yani ama biberon kolay geliyo nasıl düzelticem bu meme reddini önerisi tecrübesi vs olan var mıı helpp 😵💫