Merhaba, adalet bölümünde okuyorum. Son sınıfım dgsye hazırlanıyorum ancak matematik altyapım o kadar yok ki 12×11 deseniz 11 tane 12 yi altalta dizer toplarım. Adalet meslek lisesi çıkışlıyım matematik görmeyeli yıllar oldu. Nerden nasıl başlamalıyım