gkbyza Kızım 3 ay 11 günlük sürekli salya akıtıyor ağzında tükürük topluyor ve sanki sakız çiğniyormuş gibi çiğneme hareketleri yapıyor hani böyle mandalinanın suyunu emmeye çalışırız ya onun gibi. Normal mi sizce 🫣
hunilimomy gkbyza 4 ay 15 gunluguz hala devam ediyor damak yapısının güçlendigini diş ve ek gıda için hazırlık sürecinde olduğumuzu söyledi doktorumuz
Mavis34 gkbyza genelde yapıyor bebekler galiba bizimkinin reflüsü vardı ona bağladık sonra balonduk olarak ağızdan çıkıyor hep
gkbyza Mavis34 reflü belirtisi fışkırarak kusma değil mi bizde de baloncuk baloncuk tükürük çıkarıyor hep
Mavis34 gkbyza bizde kusmasa vardı her gaz çıkarmada da kusardı ağzı baloncukokunca muhtemel söylemiyordu midesi huzursuzd olurdu
merkursavascisi_06 Kızım 5aylık salya nerdeyse 2aydır var ama çiğneme gibi hareket yeni başladı ek gıdaya hazırlanıyor diye düşünüyorum. Bizi yrmek yerken gördükçe onu taklit ediyor gibi