Uykusu normalde duzenliydi gecd en fazla 3 kere kalkardı 3 gündür perişan oldum resmen 8 de uyutuyorum 12 de kalkıyor sonrası eziyet emiyor ağlıyor yatıyor ağlıyor sallıyorum ağlıyor gözü kapali ağlıyor başıma agrilar girdi resmen kafasına vuruyor elini kolunu sürekli hareket ettirmeye çalışıyor ben anlam veremiyorum ya başına gelen var mı