Kızım 3 yaşında 10 gün oluyor tuvalet eğitimine başladık gündüz çiş olayını hallettik sayılır daha yeni yeni tutmayı öğreniyor. Büyük tuvalet problemli onu yapmaktan korkuyor tutuyor 4 günde bir anca yapıyor ilk zamanlar sürekli üstüne yapıyordu 2 kez falan tuvalete yaptı. Gece bezi bıraktırmadım önce gündüzü halledelim diye. Şimdi geceyi de bıraktırmak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum gece uyanıp tuvalete gitmek istemiyor gündüz uykusu gelince bile tuvalete girmek istemiyor. Bugün babasıyla dışarı çıkmıştı 2 saat gelmedi ordan gelince de çok yorulmuş uykusu gelmiş tuvalete götürmeme rağmen ağladı uyucam diye yatırdım daha 1 saat uyudu baktım altına yapmış. Normalde öglen 2 saat uyuyor hiç altına yapmamıştı. Gece de bir kere deneyeyim dedim 3. Saatte falan altına yapmıştı. Biraz daha beklesem mi gece için acaba sizler nasıl yaptınız? Bir de şuan havalar aşırı soğuk çamaşır yıkama vs sıkıntı oluyor altına yapar farketmezsem hasta olursa diye de korkuyorum