Bence 2 saat çok fazla. Ben yarım saatte bir geceleri kalkıp kalkıp emziriyodum çok zor ama sezeryanliydim sütum geç geldi. Bana mama verme dedi doktorlar bol emzirme+ bol su ile sütüm 2 günde geldi ama 2 gün çocuğum çişini yapmadı muhtemelen doymadıği için sarılık oldu şimdiki aklım olsa sütüm gelene kadar mama verirdim doktor falan dinlemezdim. Doktorlar bana 5 çekimde 1 gelir onun ağzına sen emzir o doyar onun midesi ne ki dediler. Ama hikaye bence