kayraninannesiiii Marinedeniz acil de gebelik için kan vermek istiyorum deyince bakmıyorlar devlette yani. Yasakmış. Özelde yaparlar
irva Marinedeniz Devlet acilinde de yapıyorlar.Ben bir dönem şüphelendiğimde memleketteydim yakında devlet hastanesi vardı sadece acilden girdim.Hastayım ilaç kullanmam lazım ama regl gecikti gebelik şüphem var demiştim kandan baktırmak istiyorum dedim hemen kan aldılar.
kayraninannesiiii irva başka hastalık belirtileri varsa bakiyorlar ben de uydurmuştum Allah affetsin öyle baktılar kana. Direk hamilelik için gidince bakmıyorlar
Marinedeniz irva hmm mantikliymis canim bizim de eve en yakin acibadem var yuruyus mesafesinde oraya gtsem cok fiyat cikar mi acaba
irva kayraninannesiiii Yok benim başka bir şeyime bakmadılar.Direk dediğimi yaptılar.Hastayım ilaç içmem lazım gebelik şüphem var diye içemediğimi söyledim direk sadece gebeliğe baktılar.😂 Hastaneden hastaneye değişiyordur belki de bilmiyorum.Aman karnım ağrıyor de gebelik şüphemde var de geç dimi.😂
irva Marinedeniz Acıbadem bir tık uçuk ama gebelik kan testi için sadece fazla almazlar.Tek onun için yüksek bir rakam ödemezsin.
kayraninannesiiii irva ya işin garibi ne biliyor musun bunu yarın ya da ertesi gün yapmak zorunda hissetmem kendimi. Regl bir gün gecikti korkudan elim ayağım titriyor. 2 gün önce test yaptım negatif çıktı ama şimdi de bir gün geçti hala olmadım 🥺
zeynep91 kayraninannesiiii tartışmasız ¾ posta yazmışsın kz nasıl korkuyosan rastladm dikkatimi cekti 😄😄 valla rabbim gönlüne göre versin korkma hava degısklıgı mevsimsel flan etkılıyo bu adetleri benm 3 ay önce flan 5 gun gecikmişti test aldm eve geliyorm merdivenlerden ckarken bsey geldi lavaboya girdim adet olmusum test almamı bekliyomus 😂
irva kayraninannesiiii Bende öyleydim günü gününe yada 2 3 gün aşağı düşer öyle olurdum.Ama nadiren 1 gün geçerdi hemen testlere koşardım.27 ay oldu doğum yapalı şuanlık bir sıkıntı yok bakalım.
kayraninannesiiii irva senin yine olmuş masallah daha bebeğim 5.5 aylık🥺 inşallah yoktur. Rabbim hayırlı zamanda versin
irva kayraninannesiiii Oyşh daha minnoşşşş 🩷 Amin canım amin.Geleceği varsa,olacağı varsa ne yaparsan yap ne olacaksa o oluyor.Rabbim herkesin gönlüne göre versin.