Arsel biz cumartesi günü değer yükseldiğinde heycanlandik çok sevindik vücudu üretiyor bir bir yükselsin yeterki yükselsin diye doktor trombosit düşük diye anneyi emzirmeye almayı da bıraktı değerleri yükselince tekrar alırız dedi ,siz de yenidoğan bebeğinizi yoğun bakıma aldılar bebisinizden ayrı kaldınız ,süreciniz çok şükür sizin kısa olmuş , eşim hem hastalık hem bebeğimizi gorememekten ötürü çok üzgün ,sizlerde böyle bir süreç yaşadığınızdan duygularını tahmin ediyorsunuzdur ,