Doğum yapalı 8.5 ay oldu ve ben ilk reglimi ocakta ayın 10 u gibi oldum. 8-9 gün sürdü ve bitti. Yaklaşık 14-15 gün sonra koyu kahve sümüksü akıntı geldi bir kaç gün ara ara. Sonra sarıya dönüp şeffaflaştı. Bugünde şeffaf akıntıyla beraber çok az bir şey açık pembe kanda geldi. Neden olabilir, doktora gideceğim burada bilgisi olan varmı merak ettim?