2 aylık erkek bebeğim verem aşısı oldukdan sonra hafif ağlarken birden ellerini ayaklarını komple açıp kitleniyo gözlerini açıyo şiddetli ağlıyo hemen alıp sırtına pişpişlayınca normale dönüyo ama 3 kez oldu sürekli emiyo aşıdan dolayı gaz damlasını vermedim çarmağa gerilmiş gibi kitleniyo bilgisi olan varm