Aden021222 bütün mamalar iyi bir teknoloji ile üretiliyor. Masanın gaz yapıp yada kabızlık yapması biraz da bebekten bebeğe değişiyor. Ben başta düz klasik aptamil kullanıyordum hem fiyatı uygun diye seçmiştim sonra kötü diyenler var diye doktoruma sormuştum değişeyim mi diye iyi bir marka devam et demişti. Daha sonra bebeğimde yoğun bir reflü olduğu için reflü maması kullanmıştım. Herhangi birini al çok önemli değil maddiyatına göre. İçinde kaşıkları oluyor. Üstünde de yazıyor zaten kuzum genellikle 30 ml ılık suya bir silme kaşık mama konur. sanırım bi markada ölçü değeri farklı diye duymuştum genellikle 30 ml suya 1 ölçü kaşığı mamadır. Hazır suyunu iki şişe yap bi şişen kaynatılmış soğumuş olarak hep hazır tut. Mama yaparken az biraz su kaynat , o daha önce kaynatıp soğuttun suyla ılık bir su yap biberonla, üstüne mamanı kat . Kaşıkla karıştır çalkalama hava kabarcığı gaz yapıyor. Varsa üstünde çok köpük çay kaşığı ile topla at.