41 günlük kızımın kaşlarında seboreik dermatit denilen yani konak çıktı. Hafta sonu bir yere götüremedim zeytinyağı sürdüm fayda etmedi. Ne yapmak lazım? saçlarında yok kaşlarının başlarında var. Kaşıntı yada akıntısı yok. Bir an önce geçsin istiyorum 😟