açıkcası bizim daha uyku düzenimiz yokta…
ne yaparsak yapalım oluşmadı 2-3 gün düzenli saatinde uyuyor sonra bişey oluyor başa sarıyoruz hergün 12-1 den aşağı yatmıyor.
mesela dün uyudu gecs 11 gibi , geri uyandığı saat 01:00 sabaha karşı 4-5 gibi uyudu
hani psikolojim de altüst oldu bi düzen olmadı.
sırf düzeni bozulmasın diye ananesine bile götürmüyorum. ayda 1 defa anca kalırıx orda şımarmasına izin veririm onun haricinde hep evdeyim ama yok oluşmadı yaşı da 1,5 / 2 olucaz haziranda erkek çocuğu ayrıca.
bilgilendirirseniz çok sevinirim ☺️💕