Merhaba güzel anneler . Sorum olucaktı 😔bebegim 5 aylık olucak 13 gün sonra . Fakat atak dönemi geçiriyor sanırım 3 gündür . Loş işıkta uyuyan bebegim zifil karanlıkta uyumak istiyor , uyuyunca yarımsaate uyanıyor . Gün içinde normal oluyo oynuyo kendi kendine , gülüyo bizle falan , ama uykuda zorluk çekiyor . Acaba sizde de bu durum oldu mu ? Ne yapıyorsunuz o anda ?