AnurgulA Merhaba hanımlar, bir aylık kontrolde kalça ultrasonunda tip 2 DKÇ tanısı kondu, doktor bir ay çift kat bez kullan 2.ay tekrar bakıcaz dedi, başına gelen var mı, geçer mi, nelere dikkat ettiniz?
Hayaz AnurgulA ne güzel maşallah, darısı bize insallah 🙏 ayrıca yaptıgınız bişey var mı bende yapayım
AnurgulA Hayaz yok hayır baska hiçbir işlem yapmadım , doktorumuz bu yıl doğan bebeklerde bu kalça çıkıklığı problemi sık görülmeye başlandı dedi neden bilmiyoruz ama endişelenmeyin demişti, hiç korkutmadı bizi, ama kalça değerlerine göre de konusmus olabilir belki bizim sıkıntı çok büyük değilmiştir bilemiyorum orasını
Hayaz AnurgulA değerleri sormaya korkuyorum kıyaslar yüksek görürüm bizimkini diye 😔 rabbım bir sonraki gidişimizde bizi de güldürsün insallah