Önerileriniz nelerdir? Mama ile besleniyor. Burnu akıyor öksürüyor. Ağlarken daha cok tıkanıyor. Sabaha randevu aldık. Suanda uyuyor. Ateşi henüz yok inşallahta olmaz. Sabaha kadar olan süreçte neler yapabilirim . Gözüme baka baka ağlıyor için parçalanıyor 😔😔