snms bende o A101 e gelen uygun fiyatlı olan mama sandalyesi var ve aşırı memnunum. Yemek yerken her taraf batıyor çünkü ve onu banyoya götürüp duşla beş dakka da yıkıyorum. Aşırı hafif olduğu için evin içinde sürekli taşıyabiliyorum. İyiki de pahalı olanlardan almamışım dedim. İçinde yatmayacak sonuçta bir yemek yerken kullanılıyor.