Acemibiranne17 Maidan da engin yurdakul hocamız var. Biz çok memnunuz. İnstagramdan fln bakabilirsin sayfasına.
Lilybaby Acemibiranne17 merhaba engin hocayı çok duyuyorum ben de götürmeyi düşünüyorum da acil durumlarda telefona bakıyor mu kolaylıkla ulaşabiliyor musunuz
Oziizo Acemibiranne17 aynen muayene ücreti ne kadar acaba? Bizim sigortamız filan yok çünkü. Bir de tahlil filan yapacağında neler yapıyorsunuz? Veya aşı vs? Biz hastaneye gidiyoruz ama değiştirmeyi düşünüyorum
Acemibiranne17 denizdonmez 8. Ay kontrolü ve menenjt aşısı var bu ay. Muayene ücreti yanlış hatırlamıyorsam 500lerde birşey di. Menejit aşısıyla birlikte 1500e yakın ücret ödemiştik. Aşı zaten 930 küsürlü bişi.