24 günlük bebeğim annem kalıyordu bebeğe bakmak için bugün sabah gitti eşim yıllık izne çıktı beraber bakacaktık akşam bebeği emzirdikten sonra ağlamaya başladı sürekli altını kirletiyor gazını çıkarıyorum çıkarıyor sonra ağlamaya devam ediyor ishal mi oldu üşüttü mü yediğim bir şey mi dokundu ona anlamadım sararmaya da başladı sanki sağdığım sütü vermeye çalıştım ağlamaya devam etti . Eşime de yarın doktora gidelim dedim annem de gelsin baksın diyor üşüttünüz mü bebeği diyor annesi de öyle biri ki hemen laf söz yapacak insan . Daha annemin gittiği ilk gün bunları yaşamak kendimi çok çaresiz hissediyorum ne yapıcağımı bilmiyorum şimdi uyudu umarım geçer ne yapabilirim bilmiyorum ?