begumnur25 Merhaba ben Nur benim ilk hamileliğim aşılama ile oldu ve şu an hiçbir problemim yok ilk hamileliğim de kistten dolayı aşılama olmuştu şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum neler yapabilirim yardımcı olur musunuz acaba♥️ Şimdiden teşekkür ediyorum
Merov begumnur25 ilişkiden sonra yataktan hemen kalkmayın yumurtlama dönemlerinde ilişkiye girin ve soğan kaynatıp suyunu için iyi oluyor
HDHD begumnur25 hamile kalayım diye uğraşma kafan ne kadar rahat olursa o kadar kolay oluyor aylarca uğraştım boş gebelik oldu kürtajdan sonra 2-3 ay korunduk yumurtlama akıntısı geldi o gün yola çıkacaktık tatil için. Aman gelecek ay deneriz dedik o ay hamile kalmışım gün aşırı ilişki olmuştu ama. Birde ilişki sonrası kalkmadan direkt uyumuştum sabah duş almıştım
Kerem_k1 begumnur25 ilişkiden sonra bacaklaeını yukarı doğru kaldır canım mesela yatakta yatarken kazanın başlığına koyabilirsin
Fatmamucahit Bende birincide hemen kaldım ikincide on ayda hamile kaldım soğan suyu kaynattm kabuklarıyla Birlikte o ay hamile kaldm
mucizem_200921 begumnur25 sıkıntı olmaz ama sütün tadını değiştirenler bi ilk deneyin değiştirmez ise içmeye devam edin ztn değişirse bebeğiniz anlar sizde anlarsnz
Kbryyy Muhakkak yumurtlama testi alın ve o günü takip edin. Yumurtlama günü ne zaman ise ilişkiye girin. Yataktan da hemen kalkmayın
mucizem_200921 begumnur25 bir soğan ve incir kürü kullanın ilşki sonrası hemen kalkma hemen duş yapmayn brz dinlenin inşallah olur🥰ve ilişkiye de adet bittiminde başlayıp gün aşırı ilişkiye girin doktorum öyle demişti çnkü yumurtlama dönemini TM bilemezsn demişti haklı gerçektende oğlum adetime 1 hafta kala tutmuştu
Efe36annesi begumnur25 Hmm anladım bende de over kist var da bilmiyorum çok şükür bi oğlum var da ama eğer ilerde istersem olur mu olmaz mı diye de şüpheleniyorum sizde en kısa zamanda hayırlı haberler alırsınız inşallah 🤲🏻
Yaademm begumnur25 aşılama hakkında bilgi verirmisiniz bende yaptiricam bu ay ilk ayda hamile kalabildiniz mi