Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu saçlarım inanılmaz dökülüyor bazı yerleri resmen boşaldı korkunc derecede dökülüyor.Doğum sonrası normal derler ekstra tiroid hastasıyım cildiyeye gittim şampuan hap sprey vs yazdı ama yinede devam ediyor öneriniz var mı ne yapabilirim ?