Sehnaz56 6 hafta 4 günlüğüz uyuyordu uyumuyor dünden beri ağlıyor sürekli atak dönemine baktım 8. Hafta atağına 1 hafta var diyor ama erken girmiş olabilir miyiz ?
Nur3517 Sehnaz56 belki gazı olabilir karnında bir gerginlik var mı emziğini verip biraz kucağınızda pışpışlayın isterseniz belki size ihtiyacı vardı
Sehnaz56 Nur3517 gazını aldım emziği hep ağzında pışpışlıyorum da kucağımda sürekli ama ağlama krizlerine giriyor anlamadım ki
Cagla123 Benim oglum da 5 haftalik oldu bugün, akşamları yapıyor aynı şeyi kolikde olabilir ben once bebe yağıyla masaj yapip ilik bi banyo yaptırıp biraz sakinlemesini sağlıyorum bi kaç gecedir sonra da emzirip uyutuyorum biraz da olsa rahatlıyor bence 😊