Nisannnn Selam arkadaşlar nasıl gidiyor? 10.ayına girdi bebeğim. Kaç öğün ek gıda veriyorsunuz? Favori yemekleri ne bebişinizin? Konuşmalar ne düzeyde falan filan ne var ne yok konuşalım😊