Kızlar sezeryan doğum yaptım doğumdan önce gazım çok olmazdı fakat doğumdan sonra çok gazım olmaya başladı sizdede aynı mi bu gazda bebeğe gecermi çünkü bebeğimde gaz çıkardığı halde gazı oluyor birde gece emzirdikten sonra gaz çıkarıyor musunuz benimki emzirirken uyuyor daha sonra gazını cikarirkn uyanıyor tekrar emmek istiyor aynı döngü içine giriyoruz çıkarmasamda rahat uyuyamıyor sizde durumlar nasıl napıyorsunuz ?