Merhaba kızlar Aptamilin comfort mamasını uzun süredir kullanıyorum bebeğim tadını beğeniyor, yenisini alalı 3 gün oldu ve 4 aylık bebeğimin ihtaşında azalma oldu zorla içiyordu bugün tadına bakayım dedim resmen acı ketremsi bir tat vardı mama bozulmuş tarihine baktım 2024 e kadar vicdan azabı çekiyorum resmen böyle durum yaşayan var mi sizler ne yaptınız?