Deletedmom_61 benim yeğenim de yürümeye başladığından beri öyleydi. İlk zamanlar doktorlar bi sıkıntı yok oyun yapıyor dediler. Römtgen vs çekildi bi şey yok dendi. Epey bi süre serbest bıraktılar çocuğu. Babası da küçükken öyle basıyomuş falan öyle dediler. Şu an 8 yaşında. 6 ay kadar önce tekrar doktora götürdüler, okuldaki çocuklardan hiçbiri onun gibi basmıyor diye. Tendonda kısalma var demişler. Ayağına uygun kalıp yapıldı gece yatarken onunla uyuyor. Sizi korkutmak istemem ama demek istediğim şu an olmada da bir yıl sonra falan tekrar iyi bir doktora gösterin, takip edin mutlaka. Eğer düzelmezse ameliyat olabilir dediler çünkü. Inşallah düzelir