Kalban92 Merhabalar 3 aylik bebegim var hem anne sutu hem mamayla besleniyor hipp combiaticle basladik cok rahat kakasini yapiyordu ancak cabuk aciktiriyordu son zamanlarda ogurmeye basladi mamayi yememeye basladi similac aldik similaci sevdi korkum su kabiz yapar mi kullananlar yazabilir mi
Elvn94 Kalban92 canm bzm kabzligimz similacla gecti tam aksine kabzlik yapmaz dikkat et ishal olmasn cunku similacin icinde palm yagi yok icin rahat olsn
Bsrakck Bizde sma kullaniyoduk kızımı kabız yaptı similacla düzene girdi şimdi de reflu olduğu için aptamil ar mama kullaniyoruz
Guldas Smilac yurt dışında toplatıldı diye okudum. İçerisinde metal bulunmuş. Aptamil tavsiye ederim, ben çok memnunum.