AslanDeniz Arkadaşlar 2 aylık bebegım var anne sütüyle beslıyorum fakat günde 1 Defa mama verıyorum 18 Eylül’de aldım mamayı haliyle hala bitmedı çünkü hergun vermedım bebegın doymadıgını hıssetrıgımde yada sütum az olduğunda verdım . Kutuda açıldıktan sonra 4 hafta dıyor . Sımdı ben atayım mı bu mamayı % 40 ı duruyor ?
deletedmom4842 AslanDeniz Bende öyleyim canım mamayı her zaman vermiyorum bazen çıldırıyor meme istemiyor ne yapsam almıyor o zaman mama yapıyorum içiyor benimde var baya zamanı geliyor mecbur atılacak
Aesma AslanDeniz bende öyle herzaman vermediğim için süresi geçtiği için çöpe gitti yarısı duruyordu :/
AslanDeniz deletedmom4842 hıc almak ıstemıyorm bende çoğunluk anne sütu çok şükür ama bazen gece emzırıyorum hala mene arıyor bende verıyorum haftada 2 3 defa Balat’ımda mamaalr hep 400 gr en az KESK’e 200 falanda olabılseydı çok ıyı olurdu