Beyzanurrrr000 Kızlar bebeğim 4. Ayını dolduracak ek olarak birsey yediriyormusunuz ben 4. Aydan itibaren olan hipp marka gece kaşık maması hipp meyve suyu vs vermeye başlamayı düşünüyorum
cicekkizlarimbalkizlarim Beyzanurrrr000 Benim kızım da aynı ve bizim doktorumuz bu ayda mama anne sütü hariç verdiğin tattırdığın şeyler şeker çikolata yerine geçer yani gereksizdir dedi. Tıbbi gereklilik yoksa 6.ayda başlanması uygundur anne sütünde kilo almazsa formül mama başlanır ama ek gıda için çok erken dedi.
Gizazemm Bence daha erken ek gıdaya başlamak için. Birkaç ay daha sabredin istediğinizi vermeye başlarsınız.
Beyzanurrrr000 Gizazemm biraz kilo alımı az gidiyor bu ay ya günde bir kere kaşık maması vereyim dedim ama bilmiyorum
Beyzanurrrr000 cicekkizlarimbalkizlarim formül mama yerine kaşık maması vereyim dedim sadece gece yatarken
cicekkizlarimbalkizlarim Beyzanurrrr000 bağırsakları henüz çok hassas. Anne sütünden sonra kaşık mama ağır gelip sindirimi zor olabilir. Buda gaz - kabızlık için daha büyük bir sıkıntı 😔 En azından bir kutu formül mama alıp dediğiniz gibi gece verirseniz daha tok uyur ve kilo alımı duzelebilir.