Selam kızlar, 1 ay sonra işe başlayacağım tam 12 saat evde olamayacağım. Bebeğim 4 ay 10günlük olacak ve annemle kayınvalidem dönüşümlü bakacak. Doktorumuza da danışacağım tabi ama ek gıdaya o zaman yavaştan başlasak diye düşünüyorum. Bu kadar erken başlayan var mı acaba ?