ipack Bebeğim 8 aylık anne yanı beşiğe sığmıyor. Kendi beşiği çok büyük ve odasını ayırmaya henüz hazır değil bende hazır değilim. Park beşik almak istiyorum. Ama ona da sığmaz fazla kullanmayız diye korkuyorum. Bebeğinizde kaç aya kadar parkbeşik kullandınız? Almalı mıyım?
Ysgl26 ipack oğlum 8 aylık olmak üzre patk yatakta yatıyor. Yeğenim 2 buçk yaşındao da aynı şekildr. Alırken 3-4 yaşına kadar yatar demişti adam
Esoca38 ipack 14 aylık oğlum doğduğundan beri park besikre rahat 1.5 2 sene kadar daha yatabilir kocaman yatak ben çok memnunum.
whitechocolatemochaa ipack 2 yaşına kadar kullandık sonra yatağa geçtik bence çok uzun boylu olmadığı sürece 4 yaşa kadar kullanılabilir
edsn1 ipack oğlum 8 aylıkken park beşik aldık şu an 2.5 yaşında 4 yaşındaki çocuğuna kullanan arkadaşlarım var ben de o zamana kadar rahatlıkla kullanacağımı düşünüyorum Kraft Calipso tavsiye isterseniz alabilirsiniz iç hacmi geniş ve sağlam, kaliteli
Ebrycl44 Benim kızım da 2 yaşında doğduğun dan beri yatıyor rahatlık la 4 5 yaşına kadar da yapabilir çok kullanışlı tavsiye ederim canım