Nasıl çözüm bulacağım bilmiyorum 4 ay 24 günlük bir bebeğim var. 3. Aydan beri bağırıyor. Avazı çıktığı kadar bağırıyor ağlama filan yok öyle durup dururken bağırıyor çok bağırıyor. Annemle telefonda bile konuşamaz oldum bağırıyor. Şimdi sesini keşfediyor diyenler olacak lakin keşif bağırması değil sinirlenip bağırıyor hele ki istemediği bir şeyi yapayım. İstemediği zaman yatırayim veya kucağıma almayayım bağırıyor Yok böyle bi sinir avazı çıktığı kadar bağırıyor. Çok sinirli aşırı. Çok çabuk sinirleniyor kendini sıkıyor bağırıyor çağırıyor Etrafımdaki herkes büyüsün bu sizin canınızı okur bu sizi döver diye yorum yapıyor. Ne olacak böyle neden bu kadar sinirli bu çocuk? 🥺