efeninannesi4207 bizim tükettiklerimiz ile bebeğin beslenmesi aynı değil. Bu konuda yetkili kişi hemşire, ebe de değil. Bebek yaz ayında çok sıvı kaybedip az alıyorsa elbette verilmeli ama böyle geçerli bir sebebi olmalı. Yoksa süt içti mama içti diye verilmez. Boş yere midesi dolar ve zaten böbrek sindiremiyor zaten. Hani küçücük birkaç damla bile bebeğin midesinden sindirimi süt gibi olmuyor.