kayraninannesiiii Merhaba kızlar ek gıda için alışveriş yaptık, eksikler var fakat kaşık maması kullanıyor musunuz merak ettim. Kullanıyorsanız hangi tür ve marka kullanıyorsunuz?
kayraninannesiiii tiredmom_ zaten devam sütü olarak hipp kullanıyoruz, kaşık maması da hipp alabilirim aslında memnunuz
kayraninannesiiii tiredmom_ zaten devam sütü olarak hipp kullanıyoruz, kaşık maması da hipp alabilirim aslında memnunuz