1MahurunAnnesi 8 aylık kızım heyecanlanınca kızınca sıkılınca kendini sıkıp titriyor çok telaşlandım başına böyle bişey gelen var mı ?
Hkshkshsk 1MahurunAnnesi benim oğlumda öyle 7 aylık eline bişey verdiğim zaman çok heyecan yapiyor titremeye başlıyor sinirliysen yada mutlu heyecan fark etmiyor
my_ 1MahurunAnnesi benim bebegim uykusundan uyandirip besleyecegim zaman biberonu gorunce ellerini gogsune dogru cekip kasilip titremeye basliyor. Sebebini bilmiyorum. Suan 11 aylik. 3.ayindan sonra falan olmaya basladi
Hkshkshsk 1MahurunAnnesi benimki emmiyor mama veriyorum biberonu gorunce eli hemen titiryo biberonu almaya çalışıyor vücudu tamamen titriyor bende anlama veremedim bu ay menenjit aşısı yaptırcam ozaman doktoruma sorucam numarası yok sorayim
Gizazemm Biz de o durumla 5. Ayın sonlarında karşılaştık. Doktorumuz epilepsi olabilir dedi. Çok korktuk çocuk nörolojisine götürdük. Gayet normal hareketli bir çocuk olduğu için böyle şeyler normal dedi. Hemen hemen her çocukta oluyormuş.
1MahurunAnnesi Gizazemm bizde çok hareketliyiz fazlasıyla galiba bu yüzden yapıyor aynı anda birçok işi yapmaya çalışıyor
Gizazemm 1MahurunAnnesi aynen öyle özellikle sevinince heyecanlaninca yapıyor.Ya da önünde birşey olduğunda ona ulaşmak için titriyor.