Mrym0555 3 ay ve sonrasında bez değişimini nasil yapıyorsunuz, beslemek için gece kaldırıyor musunuz ?
Yagmuurr Mrym0555 Bize doktorumuz 2. ayın sonunda gece hiç bir şekilde müdahale etmeyin dedi ben de aynı şekil uygulamadım hastalık dışında gece uyanan bir bebek değildi
Satiyeakinci Mrym0555 gece bi bagliyorum bezi oglene kadar almiyorum😂 bakiyorum beze öküz ölüsü gibi olmus😂 besleme konusunda 2 3 saat sinra kipirdaniyor oylelik alip emziriyorum.oglene kadar gozunu acmadan emip yatiyoruz