Merhaba hanımlar diyete başlamak istiyorum bebeğim 8 aylık olacak sütüm hep azdı mama ile birlikte geldik şimdiye artık ek gıdaya da başladı bende diyete başlamak istiyorum ama olan sütüm de iyice azalsın istemiyorum neler yapabilirim benim gibi olan var mı