nhduman Arkadaşlar selammm Ben önerebileceğiniz en az katkılı kefir markası istiyorum. Neler kullanıyorsunuz acaba?
tospikannesiiii nhduman canım hamilelik öncesinden beri Korona zamanından beri hep kendim mayaladım. Hamileliğimden de hep içtim yavrum için. Şimdi yavruma veriyorum. Kendim mayalarım. Marketten toz al sonra o canlanır her gün kendin. Mayala en garantisi.
okuyor nhduman süt ürünlerinde katkı maddesi bulunması yasak. Arkasında içindekiler bölümünde tuz oranı 0 olanları bebek için kullanabilirsiniz. Sade kefir tercih edeceksiniz
tospikannesiiii nhduman toz olarak satılıyor şuan migrosta var mesela. Onu kullanıyorsun sonra o canlanıyor baloncuk baloncuk oluyor o canlı kefir oluyor. Onu mayalıyorsun sürekli