Kuzeyimmmm dış çok zor bi dönem bizm ilk dişker 6 aylkken cıktı 2 gün ates ishal oldu bide üstüne bıgazları enfks kapmıstı bide 6. Ay asısı üçünün atesi mahvetmişti bizi sonraki dişlerde ates olmadı ama asırı huzurszlk var hala da oyle hepp 3-4 diş birden çıkarıyo benm kuzucugm oyudeb cok cekiyorz inşallah sizlerinki oldar skntılı olmaz 🙏🏻