Kızlar bebeğim 2.5 aylık. Rota ve menenjit aşılarını oldu dün. Bu sabah ateşlendi, huzursuz ve uykuya dalamıyor. Ağlıyor. Huzursuz ve ağladığı için emmiyor 😔 sakinleşmesi zaman alıyor 😔😔 bu ne kadar süre böyle devam eder? Diğer aşılarında bir şey yaşamamıştık ama rota ve menenjit bebeğimi mahvetti 🥹