Zuzua Bende oğlumda şüpheliyim . Çok sıkıntılı kesiyorum . Şuan olmasa da . Olma potansiyeli yuksek. Konuyu takip edeyim.
Melis1506 Bizde de var ayni problem doktorumuz tırnağını çok derinden kesmeyin ama uzun da bırakmayın birde batık olan yerdeki eti elinizle yumuşak yumuşak yana doğru actirin dedi ben yapıyorum bı tık düzeldi