FmBetull Kızlar 3 aydır alıyorduk.Şimdi e devletten baktım Vakıf Sınırları Dışına Çıkma Nedeni İle feshedildi yazıyor.Bu durumu yaşayan var mı acaba?
FmBetull MinikPrensesannesii değiştirdik ve bildirdik e devlette yeni ikamet yerimiz yazıyor ama başka bi semte taşındık muhtemelen o yüzden olmuştur ya çok teşekkür ederim bu hiç aklıma gelmemişti.Acaba 144 ü arayıp onlar yönlendirebilir mi yoksa tekrar mı başvuru yapmamız gerekiyor
MinikPrensesannesii FmBetull o konuda bilgim yok bi yerde okumuştum da ikamet konusu ordan aklıma geldi. Arayıp bi sorun en iyisi
FmBetull Kalpsizim33 evet ya öyle oldu.144ü arasam onlar yönlendirir mi otomatik yada tekrar mı başvuru yapmam gerekiyor acaba bilginiz var mı
Kalpsizim33 İkamet adresi yani bağlı olduğunuz ilçenin vakfı dışında başka ilçeye taşındınız ise eğer bunun nüfusta farklı yerleşim yeri tespiti halinde fesih edilir ve yeni ikamet ilçenizin vakfına tekrar başvurmanız gerekli
Kalpsizim33 FmBetull siz eski bağlı bulunduğunuz vakfa gidin yada telefonla arayın onlar sizin dosyanızı kapatırlar yeni vakfa gidip başvurnuzu tekrar yapın bende de öyle oldu sıkıntı olmuyor