Endegerlimoglum 2 ay 20 günlük. bikac gündür her ağladığında daha içli içli daha duygu yüklü ağlıyor gibi. yada bana mi öyle geliyor bilmiyorjm. sizin bebeklerinizin aglama stili değişiyor mu hahahah
benoyleuygungordum_ Endegerlimoglum benim bebeğimin ağlaması aynı da ben artık ağlamalarında ki ton farkından derdini anlıyorum o seviyeye geldim şükür 😂
Acemiianne7 Benim bebeğim de 2 ay 20 günlük bayadır değişik ağlamaları ama ben hâlâ hangisi acikma hangisi uyku ağlaması anlayamıyorum
Endegerlimoglum Acemiianne7 evet cesit cesit agliyolar. krizi baska gazi baska. ama benim ki bazen cok duygulu agliyo icim gidiyo öyle olunca 😀
FiltreZeka Benim bebeğimde 2 ay 16 günlük. Ağlaması gerçekten değişti daha içten bağırarak içerli ağlıyor, iç çekiyor. Emzik ağlamasını anlıyorum ve sıkıldım ağlamasını anlıyorum ama daha diğerlerini çözemedim 😂