hulyaaa-123 24 yaşında olup yaşım geçmeden doğurayım demen üzdü🙈zira 34 yaşındayım ve 3yaşında bir kızım var😂 24 yaşında gencecik kadınsın yerinde olsam ilkini büyütür 7 8 yaşlarına gelince ikinciyi yaparım. İkisi bir arada zor oluyor düşüncesindeyim ben☺️ Ben 2.yi hiç düşünmüyorum bu arada. Çünkü ikinci bir çocuk daha olursa zaten yüreğim ağzımda yaşıyorum hepten giderim. hayat şartları, her geçen gün her şeyin pahalılanması, 5bin altında yarım gün gönderebileceğim kreş bulamadım antalya’da düşünün ve insanların kötülüğü, hepsi beni ekstra ümitsizliğe sokarken ikinci çocuğuda bu dünyaya getirip ona bu kötülüğü yapamam fikrindeyim. Tabi benim fazla düşünmemden kaynallı olabilir bu her zamna planlı ilerlemeyi severim. Benim fikrim bu diyeyimde aradan biri çıkıp ne saçma düşünce demesin☺️