Ecefe01 Kizlar 14gun gecikti kan verdim evde test yaptım hiçbirisi de çıkmadı yarın kadın doğum randevum var … Açıkçası çekiniyorum biraz alttan muayene ediyorlarmi bu tür gecikmelerde ?
aksam_ Ecefe01 benim 10 gün gecikti sonra da adet oldum. Test yapmıştım çıkmamıştı. Havalar soğuk gecikme ondan olabilir
OnderArasinAnnesi Ecefe01 kan idrar testi yapıyorlar sadece ama sizin farklı Bi durumunun varsa bilemem
tektanem Ecefe01 neden alttan muayene etsinki canım kan testi bakar hamilemisin die en fazla ultrasyondan da bakr
Ecefe01 tektanem çünkü regl gecikmesinin altında yatan sebep kist mi veya myom mu diye alttan muayne ederek bakiyorlarmis internetten araştırdığım kadarıyla