Kubra-34 Bizdede var 2ay olacak nerdeyse az biseydi cene bolgesinde buyuyo krem kullandik gecmedi 3 gundur aynisefa kremi kullaniyorum sanki söndü gibi biraz bakalim devam edicem
Elif26__ Kubra-34 bizimse yanaklarımızda var mustelanın balsamını kullanıyorum nemlendırmek için doktor bize yağ kullanma dedi yoksa zeytinyağ sürcektım bende olmadı alerji testi yaptırmayı düşünüyorum süt alerjısı olabılır mı diye ıkısının başlangıcı aynı