Hanımlar bebeişim 3 öğün yiyor 8 bucuk aylık. Bi öğlene bir de akşama yemek yapıyorum. Bir de kendimize e onunla oyunlar bir de kendim süt sağıyorum falan derken acıkcası çok aşırı koştırmadayım. Yemek menülerinize nasıl yapıyorsunuz sizde günlük mü yemek yapıyorsunuz? Öğlene de akşama da taze yemek yapmaya çalışıyorum hep. Birkaç Kez 2 günlük yaptım 1 öğününü dindeki yemeğini yeyip o gün 1 çeşit yemek yaptığım oldu. Siz Nasıl yapıyorsunuz ve ne tarz yemekler yapıyorsunuz?