Herkese iyi geceler. Bebeğim bugün 10 aylık oldu. Bu ayda bir atak dönemi var mı ? Yani bir haftadır gecede 10 kez falan kalkıyor.Diş mi çıkarıyor? Büyüme atağı mı bilmiyorum.çığlık atarak uyanıyor emzik sallama emzirme derken sabah ediyorum. Geçici olsun noluuuuuur. Bu analar ne zaman uyuyacak?